Dag 7: Granada

8 september 2019 - Zoetermeer, Nederland

Kathedraal van Granada

Vanmorgen eerst een camping opgezocht dichter bij het centrum van Granada: Camping Sierra Nevada ligt in een woonwijk op 3 km afstand van het centrum. We zijn op fiets naar het centrum gegaan maar dat was nog een hele tour. Wil je  het Alhambra bezoeken dan kun je je  tickets alleen online boeken. Dit  weekend is alles al volgeboekt. Dat wordt dus maandag en dan heb je ook niet zo veel keus qua type rondleiding.

‘s Middags tapas gegeten op een terrasje ( even geschuild voor de onweersbui).

Kathedraal

Na de bui de Kathedraal van Granada bezocht. Een prachtige kerk, het pronkstuk van Granada. Ook binnen alles pracht en praal. Helaas mocht je niet fotograferen. Jammer.

1. Wilma:
    8 september 2019
    Gelukkig dat je maandag nog Granada kunt bezoeken. Gaan jullie vast mooi vinden, veel plezier!
  2. Emmy:
    9 september 2019
    Wel de stad zelf kunnen bezoeken maar Alhambra is niet gelukt. We zaten vast in het verkeer en waren daardoor te laat voor de rondleiding. Heel,heel jammer, wel kaartjes gekocht.
  3. Wilma:
    Dat is wel heel erg balen zeg!